lördag 22 januari 2022

Familjetid

Har ni någon gång känt att ni inte har tid över för familjen?

Det finns många måsten som ta all tid från familjen hela tiden. 

Jag har funderat länge på att starta mitt eget företag. Jag har testat på saker som inte riktigt fungerat för mig. Att sälja in produkter som är vikt baserande och "hälsosammare". Det är inte själva produkterna som gör att man blir hälsosammare utan mer hur man själv som individ kämpar med sitt mående. Absolut kanske det kan vara en hjälpande hand men inte alla gånger. Själv märkte jag absolut skillnad men i slutändan tog ju nästan det mer av min tid att ragga kunder än det verkligen sålde in. Jag har även testat att sälja in forever living produkter och det gör jag även nu ibland men det är inte alltid. Själv använder jag fortfarande produkter från forever living, eftersom jag bara älskar vissa produkter. Så som deras propolis kräm. Skit bra mot utslag! Men saknar ni något där och inte känner någon som säljer, så får ni absolut höra av er till mig. 

Men nog om det.. 

Många vet i dagsläget att jag valt andra banor i livet förtillfälligt. Jag studerar och läser på distans för att i framtiden kunna utbilda mig till veterinär. Nu är jag alltså tjänstledig från mitt arbete. I grund och botten jobbar jag inom kommunen, på förskola som barnskötare. Älskar att arbeta med barn men det är inte det jag vill göra i all evighet. Men nu, eftersom jag älskar barn väldigt mycket så tänkte jag att en butik hade kanske varit på sin plats. För att kunna prova på att bli sin egen. Så nu har jag lanserat en helt ny online butik endast fokus på barn, som ni jätte gärna får checka in. I butiken kommer det som sagt enbart vara inriktad för barn. Barnkläder, saker avseende för måltid, hygien, säkerhet och mycket mer. Butiken är fortfarande under uppbyggnad och ändringar kan komma att ske.

Jag har en sida på facebook som heter Nykomlingen och där samlas en del av min online butik som ni också kan kolla in.

Annars är min websida: www.Nykomlingen.com 

Välkomna in! 

Förresten, ni får jätte gärna ge mig feedback på vad som är bra och vad som är mindre bra. För att jag ska kunna bli bättre. Som sagt, är ny inom allt detta och har aldrig någonsin gjort en egen hemsida och absolut ingen egen butik. Ni får också jätte gärna berätta för mig vad just ni hade önskat för produkter inne i en barnbutik.

Ta hand om er, ha en fortsatt trevlig Lördag. 

Nu ska vi äta hamburgare och ha en massa godis mys. Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Smittning för Alex och uppdatering om Zeb

  I många fall är vi människor komplicerade, speciellt när vi inte pratar och öppnar upp oss utan sluter oss i stället som musslor. Hur ska ...